عضو شورای مجمع جهانی اهل بیت:

امام خمینی(س) شاگرد مدرسه کربلای امام حسین(ع) است

شاگردی حقیقی ایشان در این مکتب موجب شد که آموزه های عاشورا را به خوبی به مردم انتقال دهند و مردم را به اندیشه های ائمه اطهار(ع) نزدیک کنند.

کد : 30909 | تاریخ : 18/06/1391

به نقل از رسا، حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین معتوق، عالم شیعی کویتی و عضو شورای مرکزی مجمع جهانی اهل بیت(ع) عصر دیروز در همایش حمایت از ولایت و مقاومت در مسجد عباد اهواز، با تأکید بر این که عزت و کرامت ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده است، تصریح کرد: رهبری داهیانه علمای اسلام و حضرت امام خمینی(س) که به حق امتداد راه اسلام ناب محمدی(ص) هستند عزت امت اسلامی را محقق کرد.
وی با بیان این که رمز پیروزی مقاومت را باید در پیروزی انقلاب اسلامی ایران جستجو کرد، ابراز داشت: وقتی که ملت ایران حول محور حضرت امام خمینی(س) گرد آمدند و وحدت و یکپارچگی در کشور ایجاد شد، انقلاب اسلامی ایران با تمام افتخار به پیروزی رسید.
حجت الاسلام و المسلمین معتوق ادامه داد: پس از رحلت امام خمینی(س) مردم با پیروی از خط ولایت فقیه به رهبری امام خامنه ای، پیشرفت نظام را در همه زمینه های علمی، فکری، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی شاهد بودند.

عضو شورای مرکزی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در ادامه سخنانش با اشاره به این که حمایت از ولایت و مقاومت انعکاس زندگی حقیقی و عقیده درونی ما است، عنوان داشت: امروزه جهان به برکت حرکت الهی امام خمینی(س) در حال دگرگونی واقعی است.
وی با بیان این که حضرت امام خمینی(س) کسی است که مقاومت اسلامی جهان معاصر را در برابر ظلم وستم، سلطه غرب و جنایت های رژیم صهیونیستی تأسیس کرد، ادامه داد: امروزه رهنمودهای امام خامنه ای ادامه دهنده همان روشن گری های حضرت امام خمینی(س) است.

این عالم شیعی کویتی با بیان این که امام خمینی(س) شاگرد مدرسه کربلای امام حسین(ع) است، عنوان داشت: این شاگردی حقیقی ایشان در این مکتب موجب شد که آموزه های عاشورا را به خوبی به مردم این زمان انتقال دهند و مردم را به اندیشه های ائمه اطهار(ع) نزدیک کنند.

وی با تأکید بر این که در عصر حاضر مسلمانان به مبانی حقیقی دین اسلام رو آوردند، ابراز داشت: امروزه اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی پس از 33 سال از پیروزی حرکت بزرگ الهی به خوبی نمایان شده است.
حجت الاسلام و المسلمین معتوق با اشاره به برگزاری مطلوب همایش حمایت از ولایت و مقاومت در اهواز، تصریح کرد: این همایش ها تعبیری از وجدان و آگاهی حقیقی مردم است و موجب بصیرت افزایی در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام /*