ترویج سیره عملی زندگی امام خمینی (س)

رئیس جهاد دانشگاهی با تاکید بر اینکه آنچه امام خمینی(س) به جوانان نصحیت کرد توجه به شعار «ما می توانیم» بود، گفت: این شعار اساس پیشرفت کشور است. اگر مردم و مسئولین این شعار را باور نداشته باشند امکان ندارد ما به پیشرفت دست پیدا کنیم.

کد : 58031 | تاریخ : 21/05/1394

به گزارش پرتال امام خمینی، حمید طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی، در گفت‌وگو با ایکنا، در پاسخ به این سوال که «چگونه می‌توان سیره شخصیتی و اندیشه‌های امام‌خمینی(س) را در بین جوانان امروز اشاعه» داد گفت: در این موضوع جهاد دانشگاهی بحث‌های مهمی را که دنبال می‌کند و سعی و تاکیدمان بر این است که شعار ما می‌توانیم امام خمینی(س) را در بین جوانان و به‌خصوص بین دانشجویان ثابت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آنچه امام خمینی(س) به جوانان نصحیت کرد توجه به شعار «ما می‌توانیم» بود، گفت: این شعار اساس پیشرفت کشور است. اگر مردم و مسئولین این شعار را باور نداشته باشند امکان ندارد ما به پیشرفت دست پیدا کنیم.

ترویج سیره عملی زندگی امام خمینی(س)

طیبی تصریح کرد: ما به سهم خودمان در جهاد دانشگاهی و برای اشاعه این شعار و فرهنگ، مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را ایجاد کردیم کردیم. هدف این مرکز ترویج سیره عملی زندگی امام خمینی(س) در عرصه سیاسی، اجتماعی و خانواده به مردم بویژه دانشجویان است.

رئیس جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: به هر مناسبتی این را یادآوری می‌کنیم که آنچه را که امروز جهاد دانشگاهی دارد مرهون روح مسیحایی و خود باروری است که امام در وجود جوانان آن زمان دمید و این فکر به وجود آمد که نهادی را به وجود آوریم که بتواند این فکر امام را عملی کند.

بهره‌گیری از ابزارهای هنری و فرهنگی در ترویج سیره زندگی امام خمینی(س)

وی با بیان اینکه در این مرکز تلاش داریم با بهره‌گیری از ابزارهای هنری و فرهنگی سیره امام(س) را ترویج کنیم، گفت: هدف از تأسیس این مرکز آشنا نمودن نسل جوان دانشگاهی با زندگانی پربرکت و مبارزات و مجاهدت‌های حضرت امام(س)، تبیین آرمان‌ها و اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام /*