یک طلبه نیجریه ای جامعة المصطفی العالمیة؛

شیعیان، اهل تسنن و مسیحیان آفریقا امام خمینی(س) را می شناسند

یک طلبه نیجریه ای جامعة المصطفی العالمیة با اشاره به اینکه اکثر شیعیان، اهل تسنن و مسیحیان آفریقا امام خمینی(س) را می شناسند، بیان داشت: امام خمینی(س) از تمامی مستضعفین جهان حمایت کردند، به همین خاطر به همه مردم جهان تعلق دارند.

کد : 30929 | تاریخ : 25/06/1391

آگا رایس در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در اصفهان، با اشاره به اینکه اکثر شیعیان، اهل تسنن و مسیحیان آفریقا امام خمینی(س) را می شناسند، بیان داشت: امام خمینی(س) از تمامی مستضعفین جهان حمایت کردند، به همین خاطر به همه مردم جهان تعلق دارند.

این طلبه نیجریه ای جامعة المصطفی العالمیة با اشاره به اینکه در دنیا دو جریان حق و باطل وجود دارد، اذعان داشت: اگر فرد یا گروهی در مسیر حق قرار گرفتند به نتیجه مطلوب خواهند رسید.

وی گفت: جریان حق در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و جنگ های 33 روزه و 22 روزه اسرائیل علیه لبنان و فلسطین با وجود دارا بودن کم ترین امکانات مادی، به مدد ایمان و اراده و عنایات الهی در مقابل پیشرفته ترین و مجهزترین ارتش های جهان مقاومت کرده و باعث عقب نشینی و شکست آن ها شدند.

رایس با اشاره به اینکه برای محقق شدن ظهور امام مهدی(عج) باید زمینه سازی هایی در جهان صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید برای این واقعه مهم و ایجاد حکومت جهانی اسلام آماده شوند. وی تأکید کرد: مهم ترین مصداق این زمینه سازی در دوران حاضر بیداری اسلامی است.

این طلبه نیجریه ای جامعة المصطفی العالمیة با بیان اینکه ایران از دیرباز به علم و دانش مشهور بوده است، عنوان داشت: مهم ترین نیاز ما در قاره آفریقا علم است و تنها کمکی که ایران در این زمینه می تواند به ما داشته باشد این است که کتب و مقالات دینی را به زبان های گوناگون ترجمه کرده و برای ما ارسال کند.

رایس در پایان بیان داشت: ملت ایران برخلاف مطالبی که در رسانه ها تبلیغ می شود، اهل جنگ و خشونت نبوده و به دنبال صلح است و من زمانی که به ایران آمدم، این حقیقت را به چشم خود دیدم.

انتهای پیام /*