در مراسم گشایش گردهمایی معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی کشور مطرح شد،

دانشگاه ها باید به سمتی حرکت کنند که افکار امام خمینی(س) و انقلاب سرلوحه امور قرار گیرد

رییس جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم توجه جدی به ایجاد تحول در علوم انسانی گفت: اندیشه های امام(س) و رهبر معظم انقلاب باید وارد علوم انسانی شود.

کد : 30942 | تاریخ : 26/06/1391


رییس جهاددانشگاهی واحد استان آذربایجان‌شرقی بر لزوم توجه جدی به ایجاد تحول در علوم انسانی تأکید کرد و گفت: اندیشه‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب باید وارد علوم انسانی شود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) احمد فرشبافیان در مراسم گشایش گردهمایی معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی کشور در تبریز افزود: بحث ایجاد تحول در علوم انسانی صرفا فرهنگی بوده و سپردن آن تنها به بخش پژوهش نتیجه مثبتی درپی ندارد.

وی افزود: جهاددانشگاهی باید وظیفه سازماندهی کارهای فرهنگی را برعهده بگیرد نه اینکه به اجرای کارهایی بپردازد که دیگران نیز انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه اجرای برخی از امور فرهنگی همچون مسابقات قرآن دانشجویان با وسعت بین‌المللی تنها از عهده جهاددانشگاهی برمی‌آید، گفت: جهاددانشگاهی باید اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، اهداف والای نظام مقدس را در کارهای فرهنگی دنبال کند.

وی بر لزوم ایجاد تشکل‌هایی مانند اتحادیه تشکل‌های قرآنی از سوی جهاددانشگاهی تأکید کرد و گفت: این نهاد انقلابی باید در حوزه‌هایی ورود پیدا کند که دیگران توان انجام آن را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های ما باید به سمتی حرکت کنند که افکار امام خمینی(س) و انقلاب سرلوحه امور قرار گیرد.

گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی کشور و روسای مراکز، سازمان‌ها و مدیران عامل موسسات تابعه معاونت فرهنگی این نهاد از 25 تا 27 شهریور در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام /*