آغاز به کار جشنواره موسیقی مقاومت

تجدید میثاق مدیران و هنرمندان عرصه موسیقی با آرمان های امام راحل(س)

جمعی از مدیران و هنرمندان عرصه موسیقی کشور صبح امروز با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(س)، با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

کد : 30960 | تاریخ : 27/06/1391

به گزارش خبرگزاری فارس، چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت صبح امروز با تجدید میثاق هنرمندان و مدیران عرصه موسیقی کشور با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رسما آغاز شد.

در این مراسم حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد میرزمانی مدیردفتر موسیقی، محمد گلریز دبیر جشنواره مقاومت و جمعی از هنرمندان موسیقی کشورمان به همراه اصحاب رسانه حضور داشتند.

حمید شاه‌آبادی در این مراسم اظهار داشت: ‌روی سخن ما با امام شهیدان و بنیانگذار انقلاب اسلامی است و از روح این امام بزرگوار مدد می‌جوییم تا با مصائب و مشکلات روزگار دست و پنجه نرم کنیم. پرچمی که امام ما برافراشت، اکنون همچون خاری در چشم دشمنان اسلام است.

وی در ادامه افزود: ما در جوار مرقد امام راحل و در کنار شما هنرمندان و اصحاب هنر که برای مفاخر اسلامی از ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود استفاده کردید پیمان می‌بندیم با انقلابی که امام راحل پرچم‌اش را برافراشت و به سیدی بزرگوار سپرد. دشمنان ما با اسلامی که امام خمینی(س) تعریف کرده است، مشکل دارند.

شاه‌آبادی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت گفت:‌  امروز جشنواره موسیقی مقاومت به یاد شهیدان و هنرمندان آن روز است که نهضت امام خمینی(س)‌ را با زبان هنر به دنیا معرفی کرده و می‌کنند.

انتهای پیام /*