امام جمعه کرمان:

استکبار از انقلاب تاریخی امام خمینی(س) در هراس است

آیت الله سیدیحیی جعفری در دیدار اعضای ستاد جشنواره بین المللی فیلم مقاومت رهبری امام را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

کد : 30984 | تاریخ : 01/07/1391

آیت‌الله سیدیحیی جعفری در دیدار اعضای ستاد جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هدف دشمن این بود که جمهوری اسلامی به طور کامل ساقط شود و حتی خوزستان را از ما بگیرد.

به گزارش فارس در این دیدار که پیش از ظهر امروز برگزار شد، آیت الله جعفری با بیان اینکه معجزه الهی موجب شد که در این جنگ تحمیلی به پیروزی برسیم، بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ انسجامی در ارتش دیده نمی‌شد و مجموعه‌ای به نام سپاه تشکیل نشده بود.

جعفری عنوان کرد: در این نبرد تمام دنیا در برابر ما ایستاده بود و قدرت ما در حضور امام راحل، یاران امام و ملت ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما به پیروزی رسیدیم، دلیل آن رهبری‌های امام خمینی(س) و ملت وفادار و ایثارگر بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: استکبار از اسلامی که در عربستان سعودی، اردن و پاکستان است، هراسی ندارد، بلکه از اسلامی می‌ترسد که رهبری آن را بزرگ‌مرد تاریخ امام خمینی(س) به عهده داشت و قیام خود را جهانی کرد.

جعفری تصریح کرد: ملت ایران با رهنمودهای رهبر خود توانسته در برابر حمله‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دشمنان ایستادگی کند.

وی اظهار داشت: امروز با وجود همه دشمنی‌ها در ابعاد گوناگون به مدرن‌ترین سلاح‌ها مجهز هستیم و نیروهای نظامی در اوج آمادگی قرار دارند.

جعفری بیان داشت: استکبار رژیم صهیونیستی را در منطقه خاورمیانه ایجاد کرد تا علاوه بر اختلاف‌افکنی، هیچ‌کس جرأت حرف زدن نداشته باشد.

امام جمعه کرمان با ابراز تاسف از اینکه کشورهای عربی نیز با آنها هماهنگ هستند، افزود: ترس مستکبران این است که جمهوری اسلامی به الگوی کشورهای دیگر بدل شده و آنها نیز دست به انقلاب بزنند.

انتهای پیام /*