فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

مدیریت بی بدیل امام موجب پیروزی در دوران دفاع شد

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: مدیریت بی بدیل امام خمینی(س) موجب پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس شد.

کد : 30985 | تاریخ : 01/07/1391

سردار یحیی شرفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حماسه و ایمان رزمندگان از بارزترین ویژگی‌های دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حماسه و ایمان رزمندگان از آموزه‌های دینی و عاشورایی نشات می‌گرفت، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت را امام خمینی(س) به جامعه تزریق کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به مدیریت بی‌بدیل امام خمینی(س) در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این مدیریت بی‌بدیل موجب شد تا نظام جمهوری اسلامی پله‌های پیشرفت و ترقی را بپیماید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب فرهنگی و ارزشی مایه امید مستضعفان و ملت‌های آزادی بخش جهان بود، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان را به خطر انداخت.

سردار شرفی با اشاره به اینکه دشمنان در مقابل نظام اسلامی جنگ را ترجیح دادند، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع دشمنان در منطقه به شدت به خطر افتاد.

وی راه‌اندازی جنگ احزاب و اختلافات قومی را از برنامه‌های دشمنان در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: تحمیل جنگ علیه نظام از دیگر برنامه‌های استکبار بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تجلیل از خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان دوران دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: باید در هفته دفاع مقدس از اسطوره‌های این دوران تجلیل کرد.

سردار شرفی با بیان اینکه نباید پشتیبانی مردم از جبهه‌های حق علیه باطل فراموش شود، افزود: باید راه شهدا و امام خمینی(س) گرامی‌داشته شود.

انتهای پیام /*