بررسی عملکرد و فعالیت های انجام شده در بیست و ششمین بزرگداشت حضرت امام خمینی (س)

جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (س) امروز چهارشنبه برگزار شد.

کد : 58888 | تاریخ : 28/05/1394

به گزارش پرتال امام خمینی (س) به نقل از جماران، در این جلسه که به ریاست دکتر سید احمد حسینی مسئول کمیته و با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و دانشگاه‌های عضو کمیته برگزار شد، عملکرد و فعالیت‌های انجام شده در بیست و ششمین بزرگداشت حضرت امام(س) مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا این جلسه دکتر حسینی ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات نمایندگان دستگاه‌های عضو پیشنهاد‌هایی را در جهت بهبود عملکرد این کمیته برای سال های آینده مطرح کرد.

در ادامه هریک از نمایندگان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها پیشنهاد هایی را جهت چگونگی ادامه فعالیت این کمیته در طول سال ارائه کردند.

در پایان حسینی گفت: برای نهادینه کردن افکار و اندیشه های حضرت امام در دانشگاه ها، مدارس و مراکز مرتبط با جوانان لازم است این کمیته به طور منظم جهت سیاست گذاری و برنامه ریزی برنامه های بزرگداشت حضرت امام به فعالیت خود ادامه دهد.

همچنین مقرر شد جلسه کمیته بصورت ماهانه در هریک از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای عضو با حضور بالاترین مسئول آن دستگاه تشکیل شود و در خصوص چگونگی ترویج و تبیین افکار و اندیشه‌های امام(س) بحث و تبادل نظر شود و در آستانه برگزاری مراسم بزرگداشت برنامه های دستگاه های عضو کمیته نهایی شود.

انتهای پیام /*