ملت وعده الهی را با رهبری امام خمینی (ره) با چشم خود دید

امام جمعه بیرجند گفت: امام با انقلاب خویش چراغ پرفروغ و درخشان اسلام را در همه جا گسترش داد و بعثت انبیای الهی را در خاطره ها زنده کرد.

کد : 31017 | تاریخ : 05/07/1391

حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی در مراسم تجلیل از همسران نیروهای مسلح خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید تفکر ناب امام در جهان نهادینه شود، گفت: منحرف شدن از پیام امام خمینی(ره) اهانت به شهداست.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) یکی از بارزترین چهره‌های تاریخ بشریت است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) یکی از انسان‌هایی بود که با تفکر و اندیشه ناب خود نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زد و جلوی دشمنان را گرفت.

حجت الاسلام رضایی بیرجندی تدبیر و شجاعت امام راحل در مقابله با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خارجی و منافقان در داخل خاک کشور را حاصل تقوا و پرهیز‌کاری دانست و گفت: امام خمینی(ره) در زمان خویش با ایجاد روحیه و انگیزه در بین ملت و رزمندگان سبب شد تا جمهوری اسلامی در برابر تمام خطرات و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده و به برتری حقیقی دست پیدا کند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: امام با انقلاب خویش چراغ پرفروغ و درخشان اسلام را در همه جا گسترش داد و بعثت انبیای الهی را در خاطره‌ها زنده کرد.

رضایی بیرجندی با بیان اینکه مسئولان باید اندیشه‌ها و تفکر امام خمینی(ره) را سرلوحه کار خویش قرار دهند، گفت: همه مردم و مسئولان موظف هستند که با تقوا و تلاش در راستای اهداف و مقاصد جمهوری اسلامی در ابعاد و زوایای گوناگون سعی و تلاش کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ایران در زمان گذشته استراحتگاه دشمنان بوده است، گفت: امام خمینی(ره) 80 سال به خودسازی مشغول شد و در ایران ندای الهی را سر داد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ نیروهای مسلح طلایه‌داران پیام ناب امام خمینی(ره) هستند، گفت: خانواده نیروی مسلح باید الگوی جامعه باشند.

 ***

 رجب رحمانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکستان گفت: منشور آرمانی و استقلال طلبی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در تمام دوران‌ها در سرلوحه و افق چشم‌انداز مسئولان نظام اسلامی قرار دارد. نظر امام راحل در حوزه علمی ورود دانشجویان به عرصه‌های متنوع و گوناگون تصمیم‌گیری جامعه اسلامی بود.

 ***

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) بر لزوم مرور مجدد فرمایشات امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس تأکید کرد. سردار مهدی مهدوی نژاد در یادواره شهدای بهداشت و درمان که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد بیان کرد: نباید تنها به حداقل‌ها اکتفا کرد بلکه باید از دوران دفاع مقدس درس عبرت گرفته و آن را در مسیر پاسداری از خون شهدا و آرمان های امام خمینی(ره) بکار گرفت.

وی گفت: امام خمینی(ره) در طول مسیر انقلاب یک راهبرد داشتند و لازم است در این دوران دفاع مقدس راهبرد و فرمایشات امام خمینی(ره) را مرور کنیم.

***

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: ملت وعده الهی را با رهبری امام خمینی (ره) با چشم خود دید.

سرهنگ نصراله غزنوی عصر یکشنبه در جمع بسیجیان کره‌بند به رهبری حکیمانه و مدبرانه امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: ملت وعده الهی را با رهبری امام خمینی (ره) با چشم خود دید پس جوانان باید این دوران را بفهمند و از آن برای آینده خود و نظام بهره ببرند.

***

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: عوامل پیروزی ایران در جنگ را می‌توان رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) ، وحدت و یکدلی مردم ایران و ایمان و اعتقادات پاک رزمندگان دانست.

وی افزود: دفاع مقدس یادآو رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدا در طول هشت سال است که باید به خوبی این ایام را گرامی بداریم.

سرهنگ یدالله مرادی در آئین تودیع و معارفه مسئولان کانون بسیج مهندسین سپاه شهرستان بوشهر با تبریک هفته دفاع مقدس به نقش رهبری در جنگ اشاره کرد و ادامه داد: رهبری‌های پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره) در هشت سال دفاع مقدس که ما در اوج سختی قرار داشتیم توانست جنگ اداره کند و باعث پیروزی این نظام مردم شود.

***

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دشتی گفت: امام خمینی در مسیر اداره کشور، تشکیل حکومت اسلامی و مبارزه با غده سرطانی اسرائیل را در دستور کار قرار داد.

حجت‌الاسلام سعید توکلیان در همایش نهضت روشنگری که در محل جهاد کشاورزی خورموج برگزار شد، با استناد به حدیث شریف نبوی العلماء ورثة الانبیاء گفت: حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یکی از عالمان دینی مانند انبیاء در ابتدای آغاز نهضت خود این دو رسالت را در دستور کار خود قرار داد.

توکلیان یادآور شد: حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در ابتدای نهضت خود در فکر تشکیل حکومت اسلامی و بعد از آن هم در فکر مبارزه با غده سرطانی اسرائیل بود.

وی در پایان این همایش تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) هر چند که معصوم نبود و از دریافت وحی محروم بود ولی دارای تأییدات و الهامات غیبی الهی بودند.

منبع: فارس و مهر

انتهای پیام /*