«دور از وطن» ششمین جلد زندگی مصور امام منتشر شد

داستان مصور«دور از وطن»، از مجموعه کتاب دوست منتشر شد.

کد : 31116 | تاریخ : 12/07/1391

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری جماران، داستان مصور «دور از وطن» که ششمین جلد از ده گانه زندگی مصور امام خمینی(س) است، به چاپ رسید.

مجموعه ده جلدی زندگی مصور امام خمینی(س)، داستان کامل زندگی حضرت امام خمینی(س) را از تولد تا وفات در داستان هایی کوتاه به تصویر کشیده و به شرح وقایع مهم زندگی ایشان پرداخته است.

دور از وطن، داستان تاریخی زندگی امام را در تبعید به ترکیه و پس از آن به عراق روایت می کند و به شرح گفت و گوی حضرت امام با سرهنگ افضلی، ارتباط امام با آیت الله سید فضل الله خوانساری و شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در آنکارا و استقبال مردم و زندگی ایشان در نجف می پردازد.

این کتاب، متناسب با گروه سنی «ب» و «ج»، و در معاونت هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) تهیه و تدوین شده و توسط موسسه چاپ و نشر عروج به چاپ رسیده است.

کتاب «دور از وطن» به نویسندگی محمد اجاقی و تصویرگری سید حسن سلطانی و سحر فتاحی و احمدرفیعی، در  فروشگاه های محصولات فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و دیگر نمایندگی‌های مجاز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

چاپ نخست این کتاب در سال 1391 با شمارگان 3هزار نسخه و با قیمت 3900تومان، در 45صفحه تمام رنگی در اختیار کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

انتهای پیام /*