بازدید مجازی از منزل امام و حسینیه جماران در نمایشگاه رسانه های دیجیتال:

استقبال اقشار مختلف نسبت به آشنایی با شیوه زندگی امام خمینی(س)

استقبال چشمگیر اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر جوان از بازدید مجازی از منزل امام و حسینیه جماران در محیط ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و علاقه آنها به آشنایی با سبک زندگی آن رهبر فرزانه از نکات شاخص در این دوره از جشنواره بود.

کد : 31182 | تاریخ : 22/07/1391

بخش تولیدات چند رسانه‌ای موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، شاهد حضور علاقه‌مندانی بود که خواستار آشنایی هرچه بیشتر با رهبر کبیر انقلاب اسلامی بودند. از میان این افراد که از اقشار مختلف و در سنین متفاوت بودند، حضور جوانان و نوجوانان چشمگیرتر بود.
به گزارش پرتال امام خمینی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، یکی از برنامه‌های ارائه شده توسط بخش تولیدات چند رسانه‌ای موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در ششمین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال، نسخه آزمایشی بازدید مجازی از منزل امام و حسینیه جماران بود که با اقبال گسترده عمومی و بالاخص نسل جوان مواجه شد.
این برنامه که منزل امام ، حسینیه جماران و کوچه منتهی به حسینیه را به تصویر می‌کشد این امکان را برای مخاطبین فراهم آورده است تا به صورت مجازی و با استفاده از قابلیت نمایش 360 درجه‌ای تصاویر، به درک کاملی از فضای موجود در این اماکن دست یابند.
با توجه به عدم درک دوران حضور حضرت امام و شناخت کمتر قشر جوان نسبت به ایشان، این قشر از جامعه، بیشترین استقبال را از این برنامه داشتند، چراکه بازدید مجازی، این امکان را برای آنان فراهم می‌کرد تا با مشاهده محل زندگی امام(س) و ساده زیستی ایشان، شناخت کامل تری نسبت به رهبر فرزانه انقلاب به دست آورند.
شایان ذکر است لوح فشرده این بازدید مجازی به زودی در دسترس علاقه‌مندان و دوستداران امام راحل(س) قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام /*