«سراج» نقش فرزند امام خمینی(س) در انقلاب اسلامی را بررسی می کند

برنامه «سراج» این هفته به نقش آیت الله سیدمصطفی خمینی از آغاز نهضت انقلاب اسلامی در سال 41 و 42 تا شهادت وی اختصاص دارد.

کد : 31252 | تاریخ : 30/07/1391

سیدمصطفی خمینی بعد از تبعید حضرت امام خمینی(س) به ترکیه و نجف به عنوان یکی از مبارزان برجسته و رابط امین بین امام و انقلابیون اصیل فعالیت می‌کرد.

به گزارش پرتال امام خمینی به نقل از خبرگزاری فارس، در برنامه سراج که امشب (یکشنبه شب) بعد از خبر 21 پخش می‌شود، درباره این موضوع گفت‌وگو خواهد شد.

همچنین مسائلی که موجب شهادت سید مصطفی توسط رژیم پهلوی شد، از دیگر بخش‌های برنامه سراج امروز یکشنبه است. پخش سخنان سیدمحمود دعایی، سید احمد خمینی، حجت الاسلام سید حمید روحانی و آیت‌الله جلالی خمینی هم به عنوان کسانی که شاهد فعالیت‌ها و شهادت شهید سیدمصطفی خمینی در نجف بوده‌اند، از بخش‌های دیگر این برنامه است.

پخش بیانات رهبر معظم انقلاب، سید روح‌الله خاتمی، آیت‌الله مشکینی، آیت‌الله مهدوی‌کنی، آیت‌الله جواد آملی درباره نقش آقا مصطفی و صحبت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره مرتبه علمی و فقهی سیدمصطفی خمینی از دیگر بخش‌های سراج است که امشب ساعت 21:40 و فردا شب ساعت 20:35 در دو برنامه از شبکه یک پخش می‌شود.

انتهای پیام /*