موسوی نژاد در سالروز شهادت مصطفی خمینی عنوان کرد:

شهید مصطفی خمینی برای خدمت به جهان اسلام تربیت شده بود

کد : 31276 | تاریخ : 03/08/1391

عضوفراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به سالروز شهادت حاج مصطفی خمینی گفت: شهیدحاج آقا مصطفی خمینی برای خدمت به جهان اسلام تربیت شده بود.

به گزارش پرتال امام خمینی به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سید مهدی موسوی نژاد به مناسبت سالگرد شهادت زائران خانه خدا به دست حکومت آل سعود و همچنین شهادت حاج آقامصطفی خمینی، گفت: شهید مصطفی خمینی رهرو مکتب رهبرفقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بودو پاره وجود ایشان تلقی می‌شد. به قول حضرت امام خمینی‌(س)حاج آقا مصطفی برای خدمت به جهان اسلام تربیت شده بود.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان اسلام وقتی دیدند که شهید مصطفی خمینی برای مبارزه با استکبار و رسیدن به قله‌های رفیع آرمان‌های جهان اسلام تلاش می‌کند، تصمیم به از بین بردن ایشان گرفتند.
موسوی نژاد عنوان کرد:شهید مصطفی خمینی به شهادت رسید تا مزاحم منحرفان از دین نشود و به یقین این اقدام یکی از بزرگ‌ترین صدمه‌هایی بود که به جهان اسلام وارد شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس در ارتباط با شهادت مظلومانه زائران بی‌دفاع ایرانی درخانه خدا خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی همیشه مورد تعرض و حمله مستقیم و غیرمستقیم دشمنان قرارگرفته و پیوسته نیز در مقابل آنان ایستاده است.
 وی تصریح کرد: این اقدام در تاریخ ثبت  شده و تلخی آن در دل ایرانیان حک و در اذهان باقی مانده است.
امروز اول آبان مصادف با سالروز شهادت حاج مصطفی خمینی و همچنین سالروز شهادت مظلومانه زائران ایرانی در مکه معظمه به دست حکومت آل سعود است.

انتهای پیام /*