معاون وزیر آموزش و پرورش:

شهید فهمیده مبصر کلاس های ایرانی است

حسین هژبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار دانش آموز شهید با اشاره به مراسم تجدید میثاق دانش آموزان بسیجی با آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همه دل ها در حرم امام خمینی(س) خانه دارند.

کد : 31308 | تاریخ : 08/08/1391

به گزارش پرتال امام خمینی به نقل از خبرگزاری فارس، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ویژگی‌های شهدای دانش‌آموز گفت: 36 هزار دانش‌آموز شهید، شاگرد اول‌های همیشه تاریخ آموزش و پرورش کشور و فرماندهان ماندگار بسیج دانش‌آموزی تا پایان دنیا هستند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده بیان داشت: مبصر و ارشد فهمیده‌های کلاس‌های ایران شهید محمد حسین فهمیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) ابراز داشت: دشمنان پیامبران اسلام(ص) بدانند که هرچه از این شیطنت‌ها و خیانت‌ها که از سر نفهمی آنها است، انجام دهند باز هم رسول مکرم اسلام(ص) در دل‌ها جا دارد.

هژبری در ارتباط با محبوبیت پیامبر اعظم(ص) تاکید کرد: اگر می‌خواهید بدانید پیامبر اسلام(ص) کجای سر و دل ما است نگاهی به محبوبیت امام خمینی(س) که یکی از شاگردان آن حضرت است بیندازید.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در ادامه افزود: امام خمینی(س) که یکی از شاگردان رسول مکرم اسلام(ص) بودند به برکت اطاعت از خدا و پیروی از فرمایشات پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) محبوبیت ویژه‌ای در بین آزادگان جهان دارند و مرقد مطهر ایشان فضایی نورانی است و حضور میلیونی مردم در سالروز رحلت جانگداز ایشان در مرقد مطهر امام(س) همه نشان از محبوبیت ایشان دارد.

انتهای پیام /*