شهدا از امام شان می گویند

کد : 31351 | تاریخ : 16/08/1391

«می‌رویم تا خط امام بماند، خطى که از ابراهیم آغاز شده و در تداوم سرخ خویش ‏با دست‏هاى پاک محمد و على به قلب پرشور امام امت رسید تا رنجبران زمین را ازجور حکومت قابیلیان برهاند.»

به گزارش پرتال امام خمینی، آنچه در پی می‌آید بخش‌هایی از وصیت نامه‌های چند تن از شهدا است که در آن بر تدام خط امام(س) و پیروی از دستورات وی تاکید شده است.

«مادر جان... اکنون همان صداى هل من ناصر ینصرنى از گلوى قلب تپنده ملت‏ یعنى «حسین زمان‏» بیرون آمده و... این آرزوى شما بود که در رکاب حسین‏ باشیم، ما آرزوى شما را برآورده خواهیم کرد.» (روحانى شهید محمد مهدى مازنى، نوکنده)

«وجود امام خمینى و برکات آن را تنها کسانى می‌‏توانند حقیقتا درک کنند که در جست و جوى تاریخ تحول باطنى انسان‏‌هاى کره زمین که خاستگاه تحولات ظاهرى، اجتماعى و اقتصادى و سیاسى حیات او نیز هست، به تاریخ انبیاء رجوع می‌‏کنند، هم آنانند که در وصف امام خمینى می‌‏گویند: (او بت‏‌شکنى دیگر از تبار ابراهیم ‏بود).  (شهید سید مرتضى آوینى، تهران)

«اى امام تو بودى که به اسلام جان دیگر دادى، به نماز و روزه‌‏ها و تمام‏ عبادت‌‏ها جان و روح دیگرى دادى و روح حقیقى و واقعى را آوردى و به حق که برای ‏نماز قیام کردى و به حق از براى امر به معروف و نهى از منکر قیام کردى.» (شهید مرتضى چگینى، تهران)

«حافظ ولایت فقیه باشید و امام و رهبرمان را هم چون نگین انگشترى در میان‏ خود نگه‏دارى کنید و در پشت‏ سر امام حرکت کرده و او را تنها نگذارید که‏ پیروزى شما به امید خدا نزدیک است.» (دانشجوى شهید لطف الله فلاح اسلامى، بهبهان)

«امروز که این راه را انتخاب کردم می‌‏دانم به کجا می‌‏روم و می‌‏دانم چرا هیچ ‏سوالى و شکى در من نیست و آگاهانه فریاد حسین زمان امام خمینى را لبیک‏ گفتم.» (شهید عبدالرضا علیخانى، آبادان)

«یادتان باشد که تمام آن چه ما آن را عزت و قدرت می‌‏نامیم از سوى خداست‏ و واسطه آن در وهله اول امام زمان(عج) و بعد مجاهدت‏ هاى این امام بزرگوار،بت‏ شکن قرن، این اسوه شجاعت و صبر و دلیرى است.»(شهید محمود طیبى، اهواز)

«می‌‏رویم تا خط امام بماند، خطى که از ابراهیم آغاز شده و در تداوم سرخ خویش ‏با دست‌‏هاى پاک محمد و على به قلب پرشور امام امت رسید تا رنجبران زمین را از جور حکومت قابیلیان برهاند.» ( دانشجوی شهید مهدى رجب بیگى، تهران)

«سلام و درود بر تو اى آزاد مرد،درود ما بر تو اى حامى مستضعفان، درود برتو اى درهم شکننده بت‏ها و بتکده‏‌ها، سلام بر تو اى رهایى دهنده امت از قیداستعمار، درود بی‌‏پایان ما بر تو اى خمینى، رهبر امت... .» (طلبه شهید محمد جواد مهرجردى یزدى، مهرجرد یزد)

«من چگونه نداى هل من ناصر یادگار اباعبدالله الحسین(ع) امام ‏خمینى و یادگاران سربازان سیدالشهدا(ع) را بشنوم و بی‌‏تفاوت باشم.» (روحانى شهید غلامرضا علی‌‏زاده ، بشرویه)

«دل بر نیروى خدا بستم، از نیرنگ اهریمن چه باک؟ راه ما راه خداست، مکتب مادین خداست همراه ما رهبر ما روح خداست و به سوى تمام آنان که پیکارشان به ‏راه خداست و ایثارشان براى حق خداست دست‏ بیعت دراز می‌‏کنیم.» (بسیحى شهید على اصغر نوروزى از: تهران)

«مبادا تحت وسوسه‏‌هاى شیطان و استکبار دست از این عارف پیر و مجاهد تمامى ‏سنگرهاى حق بردارید. مبادا از دستورات امام بى‏‌توجه رد شوید که فردایى نه ‏چندان دور در مقابل شهداى عظیم الشان این انقلاب باید پاسخگو باشید.» (شهید دولت عابدى، بجنورد)

«من عاجزانه از شما می‌‏خواهم که هوشیار باشید خود را کاملاحفظ کنید و براى کنترل خود و خارج نشدن از خط امام که همان خط ‏اسلام و خط خداست فقط گوش به فرمان ولایت فقیه باشید» .(سردارشهید حسین علیمحمدى، زنجان)

«این بنده حقیر خدا نیز با امام امت میثاق بسته ‏ام و به او وفادارم، زیرا که او به اسلام و قرآن وفادار است و اگر چندین ‏بار تکه‌‏ام بکنند و یا زنده بگورم کنند، دست از وظیفه‏‌ام که همان‏‌وفادارى به اسلام و قرآن و امام عزیز، و نابودى دشمنان اسلام است‏ بر نخواهم داشت‏» .(سردار شهید روح الله شکورى، زنجان)

«آرى امام، کارى عظیم کرد. وى باعث ‏شد دنیا از خواب بیدار شود و انسانیت را دوباره یاد آورد. رهبرم را تنها نگذارید، همیشه از او تبعیت کنید. مردم مسلمان! براى طولانی‌‏تر شدن عمرامام هر روز دعا کنید و از عوض ما هم دعا کنید ما تا وقتى که ‏زنده هستیم امام را دعا خواهیم کرد. در دنیا دو صف وجود دارد صف باطل که همان صف فرعون و شاه معدوم است. صف حق که صف تمامی‌ ‏پیامبران و راه خمینى کبیر است‏» .(سردار شهید طاهر اوجاقلو، زنجان)

‏«مبادا تمرد و سرپیچى کنید از امر ولى امرتان یعنى امام‏ عزیز و خمینى کبیر آن نفس قدسى، آن نائب بر حق مهدى(عج) آن‏ {منادی} اخوت، آن کلید وحدت، آن روح الهى، روح الله که خداوند از شماسلب نعمت مى‏فرماید» . (سردار شهید سهراب اسماعیلى، زنجان)

«هیهات که 20 سال از عمرم گذشت هنوز اندر خم یک کوچه‌‏ام. زیرا از نعمتهایى که پروردگار به من داده سپاسگذارى نکردم وشرمنده ‏ام و بیشتر از همه به نعمت‌هاى بزرگ خداوند ناسپاسی ‏کرده‌‏ام و توفیق نیافتم آن طور که باید در گفتار امام و رهبر ومرجع تقلیدمان، روح خدا، خمینى بت‌‏شکن تفکر کنم. و توفیق‌‏نیافتم که بیشتر بشناسمش. افسوس و صد افسوس که با او هم عصربودم ولى از ولایتش بهره‏اى نجستم‏» .(سردار شهید علیرضا رجبى،زنجان)

«اى امت اسلام! قدر امام امت را بدانید و خداى ناکرده نشود روزى که ما نیز، اهل کوفه شویم، و امام را تنها بگذاریم‏» . (سردار شهید على رضا مولایى، زنجان)

«حزب الله همیشه در صحنه و پیرو خط امام و خط ولایت فقیه که‏ تداوم راه امامت است ‏باشند و جان بر کف پشتیبان این انقلاب ‏باشند من به آنهایى که در لباس اسلام می‌‏خواهند به اسلام صدمه‏ بزنند توصیه می‌‏کنم بیایید دست از تفرقه بردارید.» . (طلبه شهید سید حسین حسینى اتراچالى)

«به همه امت اسلامى عرض می‌‏کنم که قدر این اسلام و انقلاب و امام و مسئولین نظام جمهورى اسلامى را بدانند و براى نشان دادن این قدرشناسى تا جایى که می‌‏توانند خدمت کنند و سختی‌ها وناراحتی‌ها را تحمل کرده و در پیشبرد انقلاب بکوشند.» . (جهادگر شهید سید محمد تقى رضوى)

«اماما، من پیام شما را شنیدم و چون جز خون خویش چیزى ‏نداشتم، آن را نثار اسلام نمودم، باشد که با خون ناقابلم بتوانم‏ گامى مثبت ‏براى اسلام عزیز بردارم. برادران مومنم، باید انقلاب حسینى را دنبال نماییم تا انقلاب ‏حسینى استقرار داشته و انقلاب مهدى(عج) برسد. همیشه ‏پشتیبان امام خمینى و در مسیر سیل امت و انقلاب اسلامى باشید واز ولایت فقیه و نظام جمهورى اسلامى حمایت کنید و براى نابودى ‏تمام ابرشیطان‌ها به نداى «هل من ناصر ینصرنى‏» امام لبیک‏ بگویید و عاشقانه همچون شهداى دیگر روانه شهر شهادت شوید و تا آخرین قطره خون مبارزه نمائید.» .(جهادگر شهید محسن الشریف)

«به پیام‌‏هاى امام امت(ولایت فقیه) چون‌که پیام دهنده حقیقی ‏اوست گوش داده و دستورات آن را عمل کنید و خداى نکرده نگوئید، دیگر گوش دادن به پیام‌‏هاى امام و رهبر، زمانش گذشته، هر چه‏ دارید یکبار هم که می‌‏شود پیام‌ها را گوش داده و ببینید که چه‏ می‌‏گوید و چه مسئولیتى در آن لحظه به دوش شما می‌‏گذارد که باید عمل کنید وگرنه در روز قیامت مسئول هستید.» . (جهادگر شهید ابوالقاسم حجتى)

«شما اى مسئولین مملکتى همیشه براى رضاى پروردگار قدم ‏بردارید و سخنان گهربار امام را فرا راهتان قرار دهید. و حتما به یاد توده‌‏هاى مستضعف مردم باشید چرا که امام‌مان فرمودند: مملکت مال مستضعفین است.» (شهید عیسى مطلب‌زاده)

منبع:سایت تبیان

انتهای پیام /*