روایت آیت الله ناصری از پشتیبانی آیت الله ملک حسینی از امام(س)

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: حضرت امام، آیت الله ملک حسینی را بسیار تکریم می کردند و او را شناخته بودند و آیت الله ملک حسینی هم عاشق و شیفته امام(س) بود.

کد : 31381 | تاریخ : 22/08/1391

به گزارش پرتال امام خمینی  به نقل از مهر، آیت‌الله ناصری عصر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت آیت‌الله العظمی ملک حسینی در مصلای یاسوج اظهار داشت: مردم این استان عالمی را از دست داده‌اند که عمر خود را صرف مبارزه کرد و از ابتدای مبارزات همراه با امام(س) روشنگری را علیه رژیم ستم شاهی آغاز نمود.

 وی بیان کرد: این شاگرد امام و آیت‌الله العظمی بروجردی به هیچ کس باج نداد و سرسختانه در مقابل طاغوت ایستادگی کرد. آزاد مردی و آزاد اندیشی بزرگترین خصلت آیت‌الله ملک حسینی بود.

 آیت‌الله ناصری اظهار داشت: در سال 42 که امام خمینی را دستگیر کردند، آیت‌الله ملک حسینی به دستگاه طاغوت پیام داد که اگر امام را آزاد نکنید به عشایر فتوای جهاد می‌دهم و رژیم از او بسیار حساب می‌بردند.

 وی افزود: ایشان علاوه بر اینکه فقیهی مبرز و دانشمند بود، عالمی شجاع و نترس هم بود و از هیچ تهدیدی نترسید و همیشه در مبارزات حرف خودش را می‌زد.

آیت‌الله ناصری با اشاره به علاقه زیاد امام به این فقیه مبارز گفت: یک روز آیت‌الله ملک حسینی به دیدار امام در جماران رفته بود و پاسداران او را نمی‌شناختند. وقتی امام از آمدن او مطلع شدند، خودش برای استقبال از آیت‌الله ملک حسینی بیرون آمده بودند.

 وی افزود: حضرت امام، ایشان را بسیار تکریم می‌کردند و او را شناخته بودند و آیت‌الله ملک حسینی هم عاشق و شیفته امام(س) بود.

 آیت‌الله ناصری ضمن قدردانی از حضور کم نظیر مردم در مراسم تشییع جنازه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: همه باید زندگانی این مرد بزرگ را سرمشق قرار دهیم.

انتهای پیام /*