استقبال باشکوه مردم از ضریح امام حسین(ع) در حرم امام خمینی

هزاران عاشق و دلداده اهل بیت عصمت و طهارت به عشق زیارت ضریح مطهر امام حسین (ع) در حرم امام خمینی(س) گرد هم آمده اند.

کد : 31444 | تاریخ : 07/09/1391

به گزارش پرتال امام خمینی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، به دلیل بدرقه باشکوه مردم خداجوی استان قم ضریح مطهر امام حسین(ع)‌ با 9 ساعت تأخیر وارد آستان امام خمینی(س) شد  و در بدو ورود مورد استقبال خانواده معظم شهدا، هزاران شیفته اهل بیت عصمت و طهارت، استاندار تهران و جمع کثیری از مسئولان استان تهران قرار گرفت.

حرکت ضریح مطهر امام حسین(ع) پس از ورود به حرم مطهر امام خمینی(س) به دلیل ازدحام جمعیت به سختی صورت می‌گرفت و پس از مدتی در ضلع غربی آستان امام خمینی(س) در صحن شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی استقرار یافت.

معاون فرهنگی آستان امام خمینی(س)‌ در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مردم مؤمن و ولایت‌مدار ایران اسلامی از لحظه‌ای که متوجه شدند قرار است ضریح مطهر و مقدس امام حسین(ع) ساعت 4 بعدازظهر وارد حرم امام خمینی(س) شود عاشقانه در حرم مطهر امام راحل حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام جوادی‌ گفت: با توجه به اینکه ضریح در فضای باز حرم امام خمینی(س)‌ مستقر می‌شود با وجود باران شدیدی که در حال بارش است مردم از لحظاتی قبل از ساعت 4 بعدازظهر در حرم معمار کبیر انقلاب اسلامی حضور یافته و در انتظار ورود ضریح مطهر امام حسین(ع) بودند.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود ضریح مطهر امام حسین(ع) ساعت 11 صبح از قم حرکت کند در حالی که ما باخبر شدیم به دلیل بدرقه باشکوه مردم غیور قم ضریح مطهر ساعت 15:15 بعدازظهر امروز از عوارضی قم خارج شد و ساعت 10 شب وارد حرم مطهر امام خمینی(س) شد.

جوادی‌ با اشاره به آمادگی حرم امام راحل برای میزبانی ضریح مطهر امام حسین(ع) گفت: از سه روز پیش تمام هماهنگی‌ها و اقدامات برای میزبانی از ضریح مطهر امام حسین(ع) صورت گرفته است و ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از مردم ولایت‌مدار در حرم امام خمینی(س) دایر است.

انتهای پیام /*