کاروان سفینه النجاه به مقصد کربلا؛

ضریح امام حسین امروز عصر حرم مطهر حضرت امام را ترک خواهد کرد

حرم مطهر امام خمینی(س) تا عصر روز چهارشنبه همچنان پذیرای هزاران عاشق و دلداده اهل بیت عصمت و طهارت خواهد بود که به عشق زیارت ضریح مطهر امام حسین(ع) آمده اند.

کد : 34997 | تاریخ : 08/09/1391

به گزارش پرتال امام خمینی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، با توجه به استقبال گسترده مردم عزادار تهران از ضریح امام حسین(ع) در مرقد مطهر امام راحل انتقال ضریح مطهر به میدان امام حسین(ع) توسط مسئولان ذیربط منتفی شد و تا عصر چهارشنبه جهت بازدید عموم در صحن آیت الله سید مصطفی خمینی قرار گرفت.

حرم مطهر امام خمینی(س) طی روزهای اخیر مملو از جمعیت استقبال کننده از ضریح امام حسین(ع) بود و عملاً انتقال ضریح به داخل شهر را غیرممکن کرد برهمین اساس مسئولین ذیربط از انتقال ضریح به میدان امام حسین منصرف شدند تا عاشقان اباعبدالله الحسین در حرم مطهر حضرت امام به زیارت ضریح جدید امام حسین و کاروان سفینه النجاه بپردازند.

 طی دو روز گذشته به طور متناوب با حضور عاشقان اباعبدالله الحسین مراسم مداحی، روضه خوانی و قرائت زیارت عاشورا و دکلمه و اشعار عاشورایی برگزار گردید و زائران ضریح مطهر امام حسین به زیارت مرقد مطهر امام خمینی(س) نیز پراختند. کاروان سفینه النجاه امروز عصر تهران را به مقصد کربلا ترک خواهد کرد.

انتهای پیام /*