اقتصاد در اندیشه امام خمینی (س)

تبیان عنوان کلی مجموعه آثاری است که در هر مجلد از آن مواضع و رهنمودهای حضرت امام خمینی (س) دربارۀ موضوع خاص، گردآوری و منتشر شده است.
محتوای آثار حضرت امام (صحیفه امام و کتابهای ایشان)، در موضوعات گوناگون فیش برداری شده و فیشهای هر موضوع محتوای مجلدات این مجموعه را تشکیل می دهند.

کد : 107456 | تاریخ : 03/02/1396

 

اقتصاد در اندیشه امام خمینی (س)

کتاب «اقتصاد در اندیشه امام خمینی (س)» دفتر چهل و ششم از آثار موضوعی تبیانها است که توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) استخراج و تنظیم شده و توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج به چاپ رسیده است. این اثر در 11 فصل با عناوینی چون «خطوط کلی اقتصاد اسلامی»، «منابع و ثروتهای ملی»، «کشاورزی»، «بانکداری» و «اقتصاد و جنگ تحمیلی» تنظیم شده است. هر یک از این فصل ها به بخشهای متعددی تقسیم شده اند که نظر اسلام را از نگاه امام خمینی(س) درباره هر یک از موضوعات بیان می کند. در تدوین و گردآوری این نوشتار از منابع متعددی چون کتاب های شئون و اختیارات ولی فقیه، کشف اسرار، توضیح المسائل و صحیفه امام خمینی(س) استفاده شده است.

در تنظیم قطعات منتخب هر یک از فصول و عنوانهای فرعی، ترتیب و توالی تاریخی صدور آنها از طرف امام ملاک عمل بوده است نه توالی منطقی مطالب و مشخصات کامل مآخذ بر اساس شماره مسلسل مندرج در پایان هر فیش در انتهای کتاب آورده شده است.

برای مشاهده کتاب اینجا را کلیک نمایید

 

انتهای پیام /*