مجله کودک 152 صفحه 43

کد : 112160 | تاریخ : 02/07/1383

در این روش تکیه بر حفظ مطالب تئوری بود،بدون آنکه فعالیت­های آزمایشگاهی وکارگاهی همراه آن انجام شود.این نقص همچنان در مدارس ما کم و بیش وجود دارد.نگاه کنید به تعداد زیادی از دانش­آموزانی که از المپیادهای علمی مدال می­آورند اما دریغ از یک فعالیت آزمایشگاهی وکارگاهی کوچک.راستی!تاکنون از خود پرسیده­اید که چرا دور افتاده­ترین،تاریک­ترین ومحقرترین فضاها در مدرسه را به آزمایشگاه و کارگاه اختصاص می­دهند؟آیا مدارس ما جوابگوی نیازهای علمی در قرن بیست ویک خواهند بود؟جایگاه اینترنت ورایانه­ها در مدارس ما تا چه اندازه است؟

[[page 43]]

انتهای پیام /*