هوشنگی تنبل کلاس
ساعت10 : دیر رسیدن به مدرسه
ساعت5/12-10 : جبران کمبود خواب دیشب
ساعت 5/12 : خوردن زنگ مدرسه به ادامه رؤیای شبانۀ ایشان و قطع آن .
دوباره ساعت 5/12 : ذوق کردن به خاطر خوردن زنگ خانه و هجوم به سمت در خروجی مدرسه .
ساعت 5/14-13 : حضور بر سر قرارگاه دائمی بروبچز (ساندویچی گل اشتهاییان)
ساعت16-5/14 : گل کوچیک با برو بچز محله
ساعت18-16 : گیم نت اصغر آقا آی تی !
ساعت21-18 : کافی نت دیتاآبادی و گشت و گذار مجازی در اینترنت !
ساعت24-21 : هیچی ، پارازیت برنامه ریزی (بابایش پس از کمک گرفتن از نیرو های پلیس و کلانتری و امداد و پزشک قانونی بالاخره پیدایش می کند و به زور می بردش منزل)
پدر بنده
ساعت 7-6 : زنگ بنفش و مکرر تلفن از نقطۀ جغرافیایی ادارۀ محل کارشان جهت بیدار کردن بنده از خواب .
ساعت8-7 : تماس تلفنی از ادارۀ محل کار به بنده جهت توضیح ارزش غذایی صبحانه و مبحث مزایای مصرف گردو به همراه نان پنیر برای جلوگیری از پوکی کله و ورزش صبحگاهی .
ساعت9-8 : تماس تلفنی از ادارۀ محل کار به بنده جهت تشریح هدف انسان از درس خواندن و نقش آن در برآوردن آرزو های پدرانه .
ساعت10-9 : تماس تلفنی از ادارۀ محل کار جهت چک کردن برنامه کلاسی روزانۀ بنده و یادآوری تکالیف مدرسه .
ساعت11-10 : تماس تلفنی از ادارۀ محل کار جهت مرور برنامه کلاسی و تکالیف مدرسه بنده .
ساعت 12-11 : تماس تلفنی از ادارۀ محل کار و توصیه های لازم جهت ارزش تغذیه ای ناهار و نقش گوشت آبزیان در بالا بردن فسفر مغز .
ساعت13-12 : تماس تلفنی از ادارۀ محل کار جهت یادآوری رفتن به مدرسه .
ساعت 14-13 : تماس تلفنی از ادارۀ محل کار جهت یادآوری نکات تقویت یادگیری .
ساعت15-14 : تماس تلفنی از ادارۀ محل کار و صحبت با کلیۀ کادر آموزشی مدرسه در مورد پیشرفت روزانه بنده در دروس .
ساعت16-15 : تماس تلفنی از ادارۀ محل کار و صحبت با همکلاسی های بنده جهت آنالیز کردن رفقای ناباب و غیرناباب .
ساعت17-16 : تماس تلفنی از محل جغرافیایی درب خروجی ادارۀ محل کار و گفتمان پیرامون خطر های سنگر گرفته برای بنده در مسیر خانه تا مدرسه و بالعکس .
ساعت18-17 : تماس تلفنی با تلفن کارتی در محل جغرافیایی خیابان جهت یادآوری کشتی گرفتن میکروبها از فرق سر تا نوک انگشت شست پای دوره گردان هله هوله فروش .
ساعت19-18 : تماس تلفنی با تلفن کارتی در محل جغرافیایی یک خیابان آن ورتر جهت یادآوری ارزش بهداشتی شستن دست و صورت پس از تعطیلی مدرسه و حضور در منزل .
ساعت20-19 : تماس تلفنی با تلفن کارتی در محل جغرافیایی دو خیابان آن ورتر جهت تشریح تأثیر مخرب تلویزیون در زندگی تحصیلی .
ساعت21-20 : تماس تلفنی با تلفن کارتی در محل جغرافیایی سه خیابان آن ورتر جهت تشریح نقش شام و ارزش تغذیه ای شام سبک در زندگانی بشریت و ساز و کار معدۀ بشری .
ساعت22-21 : تماس تلفنی با تلفن کارتی در محل جغرافیایی چهار خیابان آن ورتر جهت مرور ساعت خواب نوجوانان و نقش آن در سلامتی و قوای جسمانی و بهبود در امر یادگیری تحصیلی .
ساعت23-22 : تماس تلفنی با تلفن کارتی در محل جغرافیایی پنج خیابان آن ورتر با مادر بنده جهت اطمینان از خواب راحت و به موقع بنده و دعوا شدن توسط مادرمان به جهت مکالمات بیش از اندازۀ تلفن و پشیمان کردن آقای گراهام بل و پس گرفتن اختراع تلفن توسط ایشان .
ساعت24-23 : بالاخره رضایت دادن جهت رسیدن به منزل و سرک کشیدن به اتاق خواب بنده ، ماچ کردن بنده در خواب و نیز برنامه ریزی فردا جهت هدایت دوباره زندگی اینجانب و نشان دادن مسیر های صحیح با حضور مستمر و بی واسطه .
مجلات دوست نوجوانانمجله نوجوان 109صفحه 11