مجله نوجوان 161 صفحه 30

مریم شکرانی با رسانههای فرهنگ ساز! (مجلّه شناسی) مجله پرفروش * در راسـتای پرورش افکار و روشــن کردن کلّۀ بشریت با ولتاژ 600 ولت به بالا اقدام به انتشار داستانهای خفنی می­نماید که فیلمهای محترم بالیوود را رو سفید می نماید. * اقدام به انتشـار مسـایل و دغدغههای مهم بشـری می­کند. به عنوان مثال برایش مثل روز، روشـن اسـت که جانی دپ در حمام چه آوازی نعره می­زند و سورپرایز رونالدو برای نامزد جدیدش چیسـت، مارک دستمال توالت نکیولاس کیج اینها را می­داند و می­داند سلمان خان موقع خواب چه مدلی خر و پف می­کند و چیزهای زیاد دیگری از زندگی مشاهیر می داند که حتّی روح خودشان هم خبر ندارد. * بخشـهای سوپرتخصّصی و کارشناسی شده­ای دارد که زیر گروههای فال ، طالع بینی، رمّالی، جادوگری و طلسم و چشم بندی را در بر می­گیرد. * قوۀ تخیّل شـگفت انگیزی در هیأت تحریریۀ شان به چشم می­خورد و این مسـأله در تنظیم گفتگوها، مصاحبات و گزارشهایشـان به طرز بارزی شهود است . * مخاطب خود را تنبل و آماده خور پرورش نمی­دهد شـایعه از آنها، کشـف منبع و مأخذ با مخاطب ! * در راه آموزش بشری زحمت زیادی می کشـند و حـقّ آب و گل آموزش ملّـت را دارند و از این لحاظ پیش کسـوت به شــمار می­آینـد. به عنوان مثــال می توان آموزش مکــرر و مرور پنجاه هزار بارۀ آشـپزی و گلدوزی­شان اشاره کرد که در جای خود تاریخ ساز آموزشات بنیادی انسانها به شمار می رود. * از وجود شریف کارشناسان خبره و مجرّبی در امر تعبیر خواب، عشـق شناسی از روی شمارۀ کفش زوجین، احضار روح و جن، سر نوشت و. .. با بهره می باشند. * فضولی در کار مشاهیر و سوتی گرفتن و غیبت کردن از آنها برجسته­ترین اقدام فرهنگی­شان به شمار می­رود.

مجلات دوست نوجوانانمجله نوجوان 161صفحه 30