دیدگاههای مقام معظم رهبری

دیدگاههای مقام معظم رهبری


‏□ ‏قرآن در کشور، اوج گرفته است و این برای هر کسی که میل به حاکمیت قرآن و گسترش معارف قرآنی دارد، مژده بزرگی است. 

□ کسی که بتواند جان و روح خود را تزکیه و پاکسازی کند به فلاح و رستگاری دست خواهد یافت. 

□ بی رغبتی به دنیا و بنای دنیا منافاتی با هم ندارد. باید زمین را آباد و ثروت را ایجاد کرد. اما اسیر و مغرور به آن نشد. 

□ آنانی که مطلوب و محبوب انقلاب و مردم هستند که در مقابل دشمنان بایستند و سرسوزنی تسلیم نشوند. 

□ صدها ایستگاه رادیویی و تلویزیونی وابسته به قدرت های استکباری پیوسته ادعا می کنند که اقتصاد ایران در حال بحران است. بله اما این بحران برای دشمنان انقلاب اسلامی است و برای ملت ایران در حال شکوفایی و سازندگی است. 

□ توطئه های نظامی، محاصره اقتصادی و تبلیغات گسترده دشمنان و عمده کردن مشکلات با این هدف صورت می گیرد تا مردم از انقلاب جدا شود. 

□ هر حرکت آمریکا و صهیونیسم علیه انقلاب اسلامی، مردم ایران را قوی تر، علاقه آنان را به انقلاب بیشتر و دشمنی آنان را علیه دشمنان سرسختانه تر خواهد کرد. 

□ با تابش خورشید وحدت آفرین انقلاب اسلامی بر ملت های مسلمان، سرمایه گذاری و تلاش قدرتهای استکباری برای ایجاد تفرقه و ربودن شعارهای وحدت آفرین از دست مسلمانان مضاعف شده است. 

□ متأسفانه قضایای پس از پیروزی به صورت ریز و جامع و بخصوص به شیوه های هنری و نافذ کمتر ثبت شده است و اینجانب از کسانی که توانایی این کار را دارند، می خواهم که تاریخ انقلاب را به ویژه در زمینه های هنری ثبت کنند. 

□ امام امروز در میان ما نیست، اما انقلاب و مردم پیروز شده و این به معنای پیروزی امام است؛ افراد همه می روند اما انقلاب و ملت پیروز و سرافراز می مانند. 

 

حضورج. 18صفحه 3