
در این روش تکیه بر حفظ مطالب تئوری بود،بدون آنکه فعالیتهای آزمایشگاهی
وکارگاهی همراه آن انجام شود.این نقص همچنان در مدارس ما کم و بیش وجود
دارد.نگاه کنید به تعداد زیادی از دانشآموزانی که از المپیادهای علمی مدال میآورند
اما دریغ از یک فعالیت آزمایشگاهی وکارگاهی کوچک.راستی!تاکنون از خود پرسیدهاید
که چرا دور افتادهترین،تاریکترین ومحقرترین فضاها در مدرسه را به آزمایشگاه و
کارگاه اختصاص میدهند؟آیا مدارس ما جوابگوی نیازهای علمی در قرن بیست ویک
خواهند بود؟جایگاه اینترنت ورایانهها در مدارس ما تا چه اندازه است؟
مجلات دوست کودکانمجله کودک 152صفحه 43