نخستین اطلاعیه ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) صادر شد

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به همزمانی ایام بزرگداشت امام خمینی(س) و ماه مبارک رمضان از عموم اندیشمندان، فرهیختگان، محققان، علماء و روحانیت معزز، جمعیت ها و احزاب و همه وفاداران به راه و اندیشه حضرت امام(س) درخواست می شود نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را به ستاد مرکزی بزرگداشت امام ارائه نمایند.

کد : 149173 | تاریخ : 09/02/1396

روابط عمومی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) نخستین اطلاعیه خود را صادر کرد. به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در این اطلاعیه با توجه به همزمانی ایام بزرگداشت امام خمینی(س) و ماه مبارک رمضان از عموم اندیشمندان، فرهیختگان، محققان، علماء و روحانیت معزز، جمعیت‌ها و احزاب و همه وفاداران به راه و اندیشه حضرت امام(س) درخواست ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده کرده است.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

با عنایت به اینکه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام عظیم الشان مصادف با ایام ماه مبارک رمضان می باشد و بر حسب تصمیم ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) مراسم ویژه روز 14 خرداد امسال در ساعات نزدیک به افطار در حرم مطهر برگزار می گردد و در پایان مراسم نیز کلیه زائران عزیز و شرکت کنندگان میهمان سفره افطار و شام ستاد بزرگداشت می باشند.

از عموم مردم شریف ایران و صاحب نظران درخواست می شود نظرات و پیشنهادات فرهنگی، تبلیغی و اجرایی خود را برای مراسم ویژه حرم مطهر و نیز برگزاری مراسم استان ها و شهرستان ها که به دلیل شرایط ماه مبارک رمضان موفق به حضور در حرم مطهر نمی باشند به ستاد مرکزی بزرگداشت ارسال فرماییند.

آدرس: تهران، خیابان شهید باهنر، خیابان یاسر، کوچه شهید حسنی کیا، پلاک 73

روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

تلفن: 02126119830 نمابر: 02126119832

پست الکترونیک:  news@jamaran.ir

پرتال امام خمینی:  www.imam-khomeini.ir

پایگاه اطلاع رسانی:  www.jamaran.ir

روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)؛ منبع جماران

انتهای پیام /*