نخستین اطلاعیه روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

فراخوان پیشنهادات و انتقادات مردمی جهت برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم 14 خرداد

روابط عمومی ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) با صدور اطلاعیه ای از اقشار مختلف مردم دعوت کرد، برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های بزرگداشت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه نمایند.

کد : 43327 | تاریخ : 15/02/1392

 به گزارش پرتال امام خمینی(س) به نقل از جماران، روابط عمومی ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) با صدور اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم دعوت کرد، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های بزرگداشت نظرات،‌ پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه نمایند. متن این اطلاعیه بدین شرح است:


السلام علیک یا روح‌الله، ایها العبد الصالح ....

سال‌ها پیش، مردی از جنس نور در مقابل لشکر ظلمت و طاغوت فریاد برآورد و در چشم پیران و جوانان این ملت بارقه‌ای از امید و آزادگی خلق کرد. اکنون، پس از نیم قرن از قیام شورانگیز خرداد 42، بر ماست تا نام و یاد آن بزرگ مرد تاریخ و پرتو اندیشه‌های آن عزیز را پر فروغ‌تر از گذشته پاس بداریم.

امسال بیست و چهارمین خردادی است که در هجران پیر و مرادمان گرد هم می‌آییم و اندوه بی‌قراری‌مان را به شوق نیل به اندیشه‌های الهی و انسانی‌اش تسلی می‌دهیم. نیمه خرداد‌، گنجینه نیم قرن مجاهدت، ایستادگی، امید و پیروزی فرصتی است برای تامل در آنچه که گذشت و درس‌ها و عبرت‌هایی است برای آنچه که باید بگذرد. نیمه خرداد امسال بهانه‌ای است دیگر برای جاری شدن اندیشه‌ها در اقیانوس پهناور اندیشه‌های ملکوتی روح خدا.

خادمان امام مهربانی‌ها در ستاد مرکزی بزرگداشت آن حضرت با گوش جان مشتاق دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده اقشار مختلف مردم عزیز خصوصاً اندیشمندان، فرهیختگان، محققان، علماء و روحانیت معزز، جمعیت‌ها، احزاب و همه وفاداران به راه اندیشه امام راحــل خواهند بود.

آدرس: تهران، خیابان شهید دکتر باهنر، خیابان یاسر، کوچه شهید حسنی‌کیا، پلاک73، روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س).

تلفن روابط عمومی: 23-26119830

تلفنخانه ستاد مرکزی: 26119814-22801022

تلفن و نمابر کمیته فرهنگی: 22817773   

پرتال امام خمینی: www.imam-khomeini.ir

روابط عمومی  ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

انتهای پیام /*