شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
همایش ملی نقش مدرسه درشکل گیری هویت اسلامی ایرانی در سالن آمفی تئاتر بیت تاریخی امام خمینی (ره) و باحضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شدبرگزار شد.
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۶
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۵۰
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۴۴
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۳۹
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۳۳
شهادت مهمان آسمانی ایرانیان (ع)
در دورانی که در قم طلبه بودم، یک بار امام با اتوبوسی به مشهد مشرف می شدند، وقتی که به سمنان رسیدیم و اتوبوس توقف کرد، ایشان آنجا...
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۱۵
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۱۳
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۳۶
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۲۸
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۲۴
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۱۰
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۵۷
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۴۷
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۲۹
سخنرانی در جمع علمای نجف (برگزاری جشن های شاهنشاهی ـ وجوب قیام علما)
وظیفۀ روحانیت دخالت در سیاست است
معاویه یک سلطان بود در آنوقت؛ حضرت امام حسن بر خلافش قیام کرد در صورتی که آن وقت همه هم با آن مردک بیعت کرده بودند و سلطانش حساب می کردند. حضرت امام حسن قیام کرد تا آن وقتی که می توانست. وقتی که یک دسته علاف نگذاشتند که کار را انجام بدهد، با آن شرایط صلح کرد که مفتضح کرد معاویه را. آنقدری که حضرت امام حسن معاویه را مفتضح کرد به همان قدر بود که سیدالشهداء یزید را مفتضح کرد.
صحیفه امام، ج ۲، ص ۳۷۱
جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
عبادت و عبودیت خداوند، ریشه در فطرت و سرشت آدمیان دارد و از این رو زمینه عبادت و بندگی درهمه انسانها وجود دارد.عقل آدمی، اصل ضرورت پرستش خداوند را به صورت کلی می تواند درک نماید، چون عبادت و بندگی تنها راه رستگاری و کمال و سعادت انسان است و انسان بدون عبادت و بندگی هرگز به کمال حقیقی خود نمیرسد. در نتیجه، عقل به طور یقین برضرورت عبادت و بندگی خدا حکم می کند
پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
مصطفی دلشاد تهرانی
مساوات در اسلام بر مبنایی شکل گرفته است که در تمام حوزه های عمومی همۀ تبعیض ها زیر پا گذاشته شود و امتیاز جویی ها و برتری طلبی ها زیر پا گذاشته شود و مردم از حقوق شهروندی در حوزه های مختلف به مساوات بهرمند گردند. به تعبیر امام راحل: اسلام شخص اول مملکتش با یکی از رعایا فرق نداشت بلکه پایین تر از او بود در استفاده از مادیات. آزادی آرا در اسلام از اول بوده است، در زمان ائمۀ ما(ع) بلکه در زمان خود پیغمبر آزاد بود. حرفهایشان را می زدند.
پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۲۱