حبّ مفرط به یک روشی اسباب این می شود که خود آن کسی که حبّ دارد توجهی به این ندارد که از مبدأ حبّ دارد این مطلب صادر می شود
حق هر جا هست باید دنبالش رفت و او را با آغوش باز پذیرفت
نظر بیطرف بسیار کم است. یعنی «نظر» بیطرف باشد؛ خود آدم هیچ وقت نمی تواند بیطرفِ بیطرف باشد.
آن روزی که غضب توی کار آمد، عقل کنار می رود.
همیشه توجه داشته باشید که کارهایتان در محضر خداست
حجاب است برای اولیا؛ و هر چه علم زیادتر بشود، حجاب غلیظتر می شود.
انبیا آمدند مردم را از این دنیا، از این ظلمتها بیرون بکشند؛
همه چیز از اینجا شروع می شود، همه مسائل از اینجا شروع می شود که «قیام لله» باشد
همه علوم رسمی «سر به سر قیل است و قال»
ما متن اسلام را که مطالعه بکنیم این جور نبوده است که متن اسلام آمده است که سلاطین را تسلط بدهد بر فقرا
از معجزات انبیا و خصوصاً اسلام این است که عرفانش آمیخته است با عباداتش.
باید مردم را تقویت بکنیم.
حالا قیام نکنید بر ضد آخوند بگویید که «اسلام منهای آخوند»! معنایش این است که اسلام هیچ؛
شما آقایان که در محل هستید با قاطعیت باید عمل بکنید و مردم را وادار کنید که به قاطعیت عمل بکنند.
عمده این است که ما یک ملتی داریم که این ملت همه بیدار شدند، آن خوف را شکستند
ایجاد احزاب مختلفه، از صدر مشروطیت به این طرف، تمام برای تفرقه بود؛
اگر امریکا بخواهد همان طور که حالا با ملت ایران معامله می کند با ما رفتار کند، نقش ما با او خصمانه است. و اگر چنانچه امریکا به دولت ایران احترام بگذارد، ما هم با همان احترام متقابل عمل می کنیم
بازار باید مظهر تام اسلام و عدالت باشد.