مجله کودک 106 صفحه 2
نسخه چاپی | ارسال به دوستان
برو به صفحه: برو

مترجم : زهرا سادات موسوی محسنی

ویراستار : مرجان کشاورزی آزاد

ناشر مجله : موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده : افشین علاء

موضوع : کودک

مجله کودک 106 صفحه 2

به نام خداوند بخشنده مهربان هفته نامه کودکان ایران مدیر مسؤول: مهدی ارگانی سردبیران: افشین علاء- سیامک سرمدی مدیر هنری: احمد قائمی مهدوی تصویرگر: محمد حسین صلواتیان مدیر داخلی و طراح بازی جلد: نادیا علاء مدیر اجرایی: رضا کریمی دونا عکس: امیر محمد لاجورد حروفچین: نیر السادات والاتبار توزیع: فرخ فیاض امور مشترکین: محمد رضا اصغری لیتوگرافی و چاپ: موسسه چاپ و نشر عروج نشانی: خیابان انقلاب- چهارراه حافظ- پلاک 962 تلفن: 6706833 نمابر: 6712211 نشانی پست الکترونیکی: yahoo:com @doost:e:koodak هفته نامه کودکان ایران صاحب امتیاز: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) آینۀ دوست:3 د مثل دوست:4 دیدار دوست:6 تصویر دوست:8 مدرسۀ دوست: 10 قصّۀ دوست: 12 فکر دوست:14 دانش دوست: 16 قصۀ مصور:17 فرهنگ دوست:21 لبخند دوست:22 ورزش دوست:24 سرگرمی دوست:26 جدول دوست:27 قصّۀ دوست:28 سفر دوست: 30 هنر دوست:31 یاد دوست:32 دوستان خوب تصاویری را که در پایین صفحه های این شماره مشاهده می کنید مربوط به مسابقه راز کودکان و پرچم ها است که از شماره 104 مجله دوست شروع شده است. برای شرکت در این مسابقه لازم است شماره 104 تا پایان شماره 107 را تهیه کنید. شرح این مسابقه در شماره 104 مجله آمده است. بازی رسیدن به خانه! شرح بازی روی جلد روی جلد، دختر بچه ای را می بینید که وارد فروشگاهی شده است. اجناس این فروشگاه با شماره مشخص شده اند .برای این بازی شما باید 8 کارت از مقوا تهیه کنید و از شماره 1 تا 8 (به تعداد کالاهای فروشگاه) روی هر کدام بنویسید. هر بازیکن در اول بازی باید 2 کارت را به طور اتفاقی از میان این کارت ها انتخاب کند. (تعداد بازیکنان از 2 تا 4 نفر است).برای خروج از فروشگاه شما به یکی از این کارت ها (1-4-5-7) نیاز دارید تا شما را از باران خارج از فروشگاه محافظت کند. کسانی که یکی از این کارت ها را نداشته باشند. از دور بازی حذف می شوند. پس از خروج از فروشگاه برای رسیدن به منزل، پنج راه وجود دارد. راه اول، از طریق رودخانه با قایق است که برای این راه به پارو نیاز است. کسی که کارت شماره 2 را دارد می تواند از این راه برود. کسی که کارت طناب را دارد می تواند از راه دوم یعنی بالای درخت برو. کسی که کارت دوچرخه را دارد، از راه سوم یعنی پیست دوچرخه سواری می تواند برود. کسی که کارت نردبان را دارد از راه چهارم یعنی روی دیوار می تواند برود. اگر بازیکنی هیچ کدام از این کارت ها را نداشت، می تواند از راه پنجم برود. برای طی کردن این راه ها به کارت های شماره دار (از 1 تا 6) و مهره نیاز است. بازیکنان هر دور، هر کدام یک کارت حرکت انتخاب می کنند و مهره شان را در مسیر حرکت می دهند. خانه های قرمزی که در مسیر وجود دارد بازیکن را برای یک دور متوقف می کند. (یعنی یک دور نباید بازی کند و کارت حرکت انتخاب کند.) اولین کسی که به نقطۀ پایان (منزل ) برسد برندۀ این بازی خواهد بود.

مجلات دوست کودکانمجله کودک 106صفحه 2