مجله کودک 382 صفحه 8

نویسنده : افشین علاء

موضوع : کودک

مجله کودک 382 صفحه 8

دروازه هند سفرنامة هند دیدار از بمبئی محمد علی دهقانی سه شنبه 21 اسفند-11 مارس امروز به دفتر هواپیمایی جمهوری اسـلامی ایـران رفتم . نشانی آنجا را دیروز از مدیر هتل گرفته بودم . با یک تاکسی به آنجا رفتم . چندان دور هم نبود . وقتی به آنجا رسیدم ، فکر کردم که اگر راه را بلد بودم ، پیاده می آمدم . در طول 5 دقیقه کار تأیید بلیت از نظر جا و زمان پرواز انجام شد و قرار شد که روز جمعه 24 اسفند یا 14 مارس ، 2 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشم . ساعت پرواز 7 بعداز ظهر است . از دفتر هواپیمایی که بیرون آمدم ، خیالم از نظر برگشتن به وطن راحت شده بود . مقداری توی خیابان های اطراف گشتم و شهر را تماشا کردم و نزدیک ظهر به سمت هتل راه افتادم . در یکی از رستوران های نزدیک هُتل نهاری خوردم و حدود ساعت 2 برای استراحت به هُتل برگشتم . حالا بگذارید چند کلمه ای دربارة رستوران های اینجا برایتان بنویسیم : در کولاباه رستوران های زیادی وجود دارد . امّا بعضی از آنها غذا های اسلامی و ایرانی تهیّه می کنند و مسلمانان بیشتر به این رستوران ها می روند . توی این چند روزه که در بمبئی هستم ، به چند تا از این رستوران ها سر زده ام . چیزی که برای من هم عجیب و هم جالب بود ،تعداد زیاد پیشخدمت ها و کارگران •موضوع تمبر: چهره شخصیت •قیمت: 10 سنتاوو •سال انتشار: ندارد