بعد که من سال ۳۱ به قم آمدم، دو سه سال بعد از آن شهید بهشتی در دبیرستان دین و دانش قم شروع به تدریس علوم جدید کردند. بعد از مدتی گفتند آیت الله بهشتی کلاسی گذاشتند برای طلابی که می خواهند زبان انگلیسی بخوانند. به طور کلی مدرسه ای که ایشان مدیریت می کرد سبک و سیاقش با مدارس معمول کاملا فرق داشت.