مریم شکرانی
با رسانههای فرهنگ ساز! (مجلّه شناسی)
مجله پرفروش
* در راسـتای پرورش افکار و روشــن کردن کلّۀ بشریت با ولتاژ 600 ولت به بالا اقدام به انتشار داستانهای خفنی
مینماید که فیلمهای محترم بالیوود را رو سفید می نماید.
* اقدام به انتشـار مسـایل و دغدغههای مهم بشـری میکند. به عنوان مثال برایش مثل روز، روشـن اسـت که
جانی دپ در حمام چه آوازی نعره میزند و سورپرایز رونالدو برای نامزد جدیدش چیسـت، مارک دستمال توالت
نکیولاس کیج اینها را میداند و میداند سلمان خان موقع خواب چه مدلی خر و پف میکند و چیزهای زیاد دیگری
از زندگی مشاهیر می داند که حتّی روح خودشان هم خبر ندارد.
* بخشـهای سوپرتخصّصی و کارشناسی شدهای دارد که زیر گروههای فال ،
طالع بینی، رمّالی، جادوگری و طلسم و چشم بندی را در بر میگیرد.
* قوۀ تخیّل شـگفت انگیزی در هیأت تحریریۀ شان به چشم میخورد و
این مسـأله در تنظیم گفتگوها، مصاحبات و گزارشهایشـان به طرز بارزی
شهود است .
* مخاطب خود را تنبل و آماده خور پرورش
نمیدهد شـایعه از آنها، کشـف منبع و
مأخذ با مخاطب !
* در راه آموزش بشری زحمت زیادی
می کشـند و حـقّ آب و گل آموزش ملّـت را دارند و
از این لحاظ پیش کسـوت به شــمار میآینـد. به عنوان
مثــال می توان آموزش مکــرر و مرور پنجاه هزار بارۀ آشـپزی و
گلدوزیشان اشاره کرد که در جای خود تاریخ ساز آموزشات بنیادی
انسانها به شمار می رود.
* از وجود شریف کارشناسان خبره و مجرّبی در امر تعبیر خواب،
عشـق شناسی از روی شمارۀ کفش زوجین، احضار روح و جن،
سر نوشت و. .. با بهره می باشند.
* فضولی در کار مشاهیر و سوتی گرفتن و غیبت کردن از
آنها برجستهترین اقدام فرهنگیشان به شمار میرود.
مجلات دوست نوجوانانمجله نوجوان 161صفحه 30